مرکز تحقیقات صداوسیما بیش از همه نیاز دارد مباحثی راهبردیتر را در کانون توجهات و پژوهشهای خود قرار دهد، اما توقف در مباحث سطحی سببشده سریالها و برنامههای تلویزیونی شانس لازم برای تقویت را از دست بدهند.
سیاست درهای باز ساختمان شیشهای و وعدهای که رییس صداوسیما برای بازگشت چهرهها از همان بدو ورود داده بود، پس از چند سال پر فراز و نشیب حالا میرود که رفته رفته عملی شود. پس از یک سالِ پُرحاشیه برای فضای فرهنگ و ...
خودشیفتگی جمعی در دل شعارهای پوپولیستی نهفته است. افراد و گروهی که دچار خودشیفتگی جمعی هستند، مستعد برداشتهای جانبدارانه از موقعیتهای بینگروهی و تفکر توطئهآمیز هستند به این معنا که باور دارند گروههای دیگر ...
معصومی اصل، مهمان پرحاشیه روزهای گذشته صداوسیما روز گذشته قصد داشت پاسخی به واکنشهای پیش آمده بعد از گفتههایش منتشر کند، اما از تصمیم خودش منصرف شد.
جبلی درباره نبود هنرمندان در تلویزیون معتقد است؛ اتفاقاً برخی هنرمندان بهاشتباه، خودشان حضورشان را در رسانه ملی کمرنگ کردهاند. هیچکس از آنها نخواسته است که بروند، بلکه برعکس ما خواستیم که بمانند طرح بدهند، ...
این نوع رفتارها مورد قبول نیست و یا سیاستهای تحولی رسانه ملی نسبتی ندارد. ان شاءالله برای کنترل بیشتر برنامههای زنده تدبیر جدی تری به عمل خواهد آمد.
انجمن تهیهکنندگان مستقل سینمای ایران پیشنهاد داد که مرکزی مستقل از صدا و سیما و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پلتفرمهای نمایش خانگی ایجاد شود.
روابط عمومی سازمان صدا و سیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر درباره موضوع حضور برخی چهرههای هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده، اطلاعیه ای صادر کرد.
از زمانی که مجریان مطرح از تلویزیون رخت بر بستند و جایشان را دادند به کسانی که بازیگر و استاد ارتباطات بودند و یا پنج برنامه را با هم در تلویزیون اجرا میکردند، به قول قدیمیها برکت از تلویزیون رفت. به همین دلیل ...
رئیس صداوسیما گفت: صداوسیما اتاق شیشهای است که همه مشاهده میکنند پشت پردهای ندارد و در نهایت همه چیز روی آنتن میآید و همه آن را مشاهده و قضاوت میکنند.
روزنامه جوان نوشت:امسال اولین محرم بود که پس از تولید و آغاز پخش سریال فاخر مختارنامه (از سال ۱۳۸۹)، این سریال از صداوسیما پخش نشد و تنها به پخش دو فیلم سینمایی از آن در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه یک و ...
هنوز از زماني که مهمترين و گرانترين تبليغات، تبليغ در صدا و سيما بود سالهاي زيادي نميگذرد اما در همين سالها چنان تغييرات وسيعي در عرصه رسانه و مخاطب رخ داده است که نه تنها ديگر تبليغ در تلويزيون براي بسياري از ...
حمیدرضا دهقانینیا در یک برنامه تلویزیونی درباره تشخیص تلفنهای همراه قاچاق توضیحاتی ارائه کرد اما در رویدادی جالب حاضر به بردن نام گوشی آیفون نشد و به جای آن از لفظ شماره ۱۴ استفاده کرد!